فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل اداره کار سفید دشت – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار کهکیلویه  > وکیل اداره کار سفید دشت – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

وکیل اداره کار سفید دشت – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

وکیل اداره کار سفید دشتبا ما تا پیروزی در دعاوی کار

داود وطنی – وکیل اداره کار

09055782208

داشتن وکیل کار به مثابه یک عامل مثبت است. که می‌تواند به جلوگیری از بروز اختلافات بیشتر کمک کن.د و تلاش برای حل این اختلافات را تسهیل بخشد. حضور خود کارگر یا کارفرما در هیات تشخیص برای حل اختلافات لازم نیست. زیرا وکیل اداره کار سفید دشت می‌تواند تمامی امور مربوط به پرونده را برعهده بگیرد. تنظیم قرارداد توسط وکیل نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. زیرا این کار به شکل صحیح و طبق قوانین انجام می‌شود.

پیگیری حقوق کارگر و کارفرما و جلوگیری از پایمال حقوق نیز یکی از مسائل مهم است. که وکیل کار می‌تواند در آن به کمک شود. تشریح دقیق و صحیح ابعاد قرارداد نیز از دیگر وظایف وکیل کار است. تا از هر گونه نادرستی و سوءتفاهم در آینده جلوگیری شود.

وکیل اداره کار سفید دشت

وکیل اداره کار سفید دشت

آگاه‌سازی افراد از حقوقشان نیز از نکات مثبت حضور وکیل است. شعب تشخیص، به عنوان ابتدایی‌ترین مرحله در رسیدگی به اختلافات کارگران و کارفرمایان شناخته می‌شود. در این مرحله، تقدیم دادخواست انجام می‌شود. و سپس موعد رسیدگی تعیین می‌شود. بعد از آن، به کارگر و کارفرما اعلام می‌شود. که در زمان معین باید در شعبه مزبور حاضر شوند. تا به رسیدگی به اختلافات آن‌ها پرداخته شود.

بیشتر بخوانید : وکیل اداره کار اصفهانوکیل کار شهرکردوکیل کار نجف ابادوکیل اداره کار در شیراز

مشاوره اداره کار سفید دشت

تمام کارگران، کارمندان، و نیروهای تحت قرارداد، چه به عنوان شخصیت حقیقی یا حقوقی، قادر به انقضای قرارداد وکالت با مراجعه به دفتر وکیل اداره کار می‌باشند. این اقدام به منظور اعطای روند پیگیری شکایت از کارفرمای مرتبط به وکیل اداره کار توسط آن‌ها می‌باشد.

وکیل اداره کار با تخصص و آگاهی کامل از قوانین و مقررات اداره کار، دادخواست را برای دعوی علیه کارفرما تنظیم می‌کند و تا صدور رای و احکام نهایی در کنار موکلان خود ایستاده است.

یکی از مسائل حیاتی که کارگران در زمان اقدام به شکایت از کارفرما باید انجام دهند، مربوط به اثبات رابطه کارگری و کارفرمایی است. این مسئله، طبق ماده ۸۷ قانون آیین دادرسی کار، به‌خصوص مورد توجه قرار گرفته است.

ماده ۸۷ قانون آیین دادرسی کار: “ارائه دلایل و مدارک دال بر وجود رابطه کار فیمابین طرفین و میزان مزد و مزایای بالا‌تر از حداقل قانونی و میزان سابقه کار در کارگاه به عهده کارگر و ارائه دلایل و مدارک بر تادیه حقوق مذکور و یا عدم شمول مقررات قانون کار به رابطه طرفین به عهده کارفرماست.”

در موارد متعددی دیده شده که کارگران، پس از شکایت از کارفرما. به دلیل ناتوانی در دفاع موثر از حقوق کارگری خود، به وکیل اداره کار مراجعه می‌کنند. باید توجه داشت که این اقدام منجر به پیچیدگی پرونده و کاهش احتمال کسب نتیجه مطلوب برای کارگران می‌شود.

 

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما