فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل اداره کار سردشت – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار کهکیلویه  > وکیل اداره کار سردشت – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

وکیل اداره کار سردشت – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

وکیل اداره کار سردشتبا ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

داود وطنی – وکیل اداره کار

09055782208

در این صفحه، ما قصد داریم به موضوعات و مسائلی که ممکن است. در ارتباط بین کارگران و کارفرمایان پیش آید، پرداخته و در محیط کاری به آنها بپردازیم. اغلب در دنیای کار، مشاهده می‌شود که برخی مشکلات بین کارگران، افرادی از اقشار بسیار محترم جامعه، و کارفرمایان به وجود می‌آید که ناشی از نادانی در امور مرتبط با حقوق کارفرمایان و کارگران در زمینه کار است. هدف ما ارائه بهترین و ماهرترین مشاوران حقوقی در این زمینه است، تا افراد بتوانند از وقوع تضاد در حقوق خود جلوگیری کنند. در اکثر مواقع، کارگران به دلیل نااطلاعات درباره حقوق خود و همچنین از ترس نادرست، تنها حاضر به اقدام برای دستیابی به حقوق خود نمی‌شوند. با اماهک مشاور و وکیل کار مناسب، می‌توان به حقوق خود دست یافت.

وکیل اداره کار سردشت

وکیل اداره کار سردشت

داود وطنی در تمامی زمینه‌ها و دعاوی اداره کار، همراه شما خواهد بود. قطعاً وکیلی که در زمینه اداره کار فعالیت دارد، یک وکیل اداری ماهر است. این نکته باید به همگان اعلام شود که هدف کار وکیل اداره کار سردشت، در این زمینه، این است که با بررسی عادلانه حقوق هر دو طرف حقوقی، از طریق راه حل‌های صلحآمیز، به حقوق آن‌ها دست یابد و همچنین از وقوع مشکلات بزرگتر جلوگیری نماید.

بیشتر بخوانید : وکیل اداره کار اصفهانوکیل کار شهرکردوکیل کار نجف ابادوکیل قرارداد کار اصفهان

مشاوره اداره کار سردشت

همانطور که ذکر شده. اختلافات بین کارگران و کارفرمایان یا به صورت توافقی حل خواهد شد. یا با مراجعه به اداره کار و شکایت به حق خود می‌رسند. که در روش دوم حضور یک وکیل اداره کار سردشت به دلیل آشنایی با قوانین می‌تواند کمک کننده باشد. پرداخت نشدن یا مشکلات در پرداختی‌ها، عدم تشکیل قرارداد میان کارگر و کارفرما، یا عدم ارائه نسخه ای از قرارداد به کارگر از جمله عواملی هستند که اختلافات را ایجاد می‌کنند. در موضوع عدم ارائه نسخه قرارداد به کارگر، باید توجه داشت که در صورت بروز هر گونه مشکل، ابتدا نیاز به اثبات رابطه کارگر و کارفرما وجود دارد.

این اختلافات عموماً در دو گروه دسته‌بندی می‌شوند: اختلافات و مشکلات انفرادی یا جمعی، و اختلافات و مشکلات حقوقی. مراحل رسیدگی به اختلافات در اداره کار به این صورت است. که در ابتدا فرد شاکی با مراجعه به شعبه تشخیص و تنظیم دادخواست، وقت رسیدگی را دریافت می‌کند. که برای کارگر و کارفرما ارسال می‌شود. در زمان تعیین شده، با مراجعه به شعبه تشخیص، به اختلافات آن‌ها رسیدگی می‌شود. مرحله بعد پس از صدور رای توسط شعبه تشخیص، پرونده به شعبه حل اختلاف ارسال می‌شود. در این مرحله، کارفرما یا کارگر می‌توانند. ظرف مدت 15 روز بر روی رای صادره اعتراض کنند. که ثبت این اعتراض نیازمند آشنایی با قوانین است. و بهتر است از کمک یک وکیل اداره کار سردشت ماهر استفاده کنید.

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما