فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل کار نجف اباد|مشاوره تلفنی رایگان|1402

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل کار نجف اباد|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل کار نجف اباد|مشاوره تلفنی رایگان|1402

داوود وطنی وکیل اداره کار

09133604594

وکیل کار نجف اباد کیست؟ فرایند کمک و مشاوره گرفتن از وی به چه صورت است؟

با من همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

از گذشته به این قاعده پیروی می‌شده که مزد کارگر پیش از خشک شدن عرقش باید پرداخت شود. واقعاً، قدمت‌ها نشان می‌دهد که آنان هر آنچه را گفتند، از نتیجه تجارب فراوان خود برخاسته بود. در دوران قدیم، هنگامی که شاگرد به نزد استاد خود می‌رفت تا یک حرفه و مهارت یاد بگیرد. پس از تکمیل مراحل آموزشی، مدتی در کنار استاد خود مشغول به کار می‌شد. هر روز، استاد با شاگرد خود تسویه حساب می‌کرد و شاگرد نیز با خرسندی به خانه باز می‌گشت.

اکنون با تصویب قوانین کار کارگران و کارمندان حقوق و مزایای معینی در اختیار دارند. که با گسترش شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، هر فرد با یک سرچ ساده اطلاعات لازم را درباره حقوق خود می‌یابد. این افراد نیز از این حق و حقوق مستثنی نیستند. و دیگر نیازی به آن زمان‌هایی که مردم نمی‌دانستند. چگونه برای دریافت حقوق خود اقدام کنند، نیست.

هر روز، ما ممکن است شاهد مراجعه افراد برای اطلاع از حقوق و حقوق کاری خود باشیم. چه از طرف کارگران و چه از سوی کارفرمایان. می‌توان گفت که با گسترش وسایل ارتباطی و آگاهی افراد از اینترنت، آگاهی عمومی در مورد حقوق کاری بیشتر شده. و افراد برای جلوگیری از تضییع حقوق خود، شکایت‌های مربوطه را در اداره کار مطرح می‌کنند.

دفاع از دعاوی کارگران و کارفرمایان دارای پیچیدگی‌های فراوانی است. و هر مورد با دیگری متفاوت است، از این رو هرکدام نیاز به استراتژی دفاعی مختص به خود دارند. در این مقاله، سعی شده است تا با برخی از این دعاوی و نقش حیاتی بهترین وکیل کار نجف اباد آشنا شویم.

قبل از ورود به موضوع اصلی، به یادآوری می‌شود. که تنها یک تلفن فاصله ما از شماست. لذا با استفاده از دکمه تماس با ما در پایین صفحه با وکیل اداره کار در اصفهان در ارتباط باشید.

 

وکیل کار نجف اباد

مشاوره اداره کار نجف اباد

مشاوره اداره کار نجف اباد نقشی مهم و اساسی در پیش برد دعاوی اداره کار ایفا می‌کند. به عنوان مثال، اگر کارگری قصد شکایت از کارفرمای خود را داشته باشد، با مشاوره ابتدایی با وکیل اداره کار در نجف اباد از مطلق حق و حقوق کار خود مطلع می‌شود و پس از آن اقدام به طرح شکایت علیه کارفرمای خود می‌نماید. زیرا در صورتی که مواردی را در عنوان خواسته خود بیان نکند، هیئت تشخیص رسیدگی کننده نمی‌توانند رای به خارج از خواسته شخص دهند و وی مجبور است برای خواسته خود مجدداً از ابتدا طرح دعوی نماید که منجر به طولانی شدن روند دادرسی می‌گردد.

همچنین، کارفرما با مشاوره اداره کار در زمینه نحوه استخدام و اخراج کارگر و همچنین اعلام ترک کار و دفاع از حقوق کارفرما در دعاوی کارگری و کارفرمایی یاری‌رسان وی باشد.

توجه: منظور از کارگر در این مقاله کلیه افراد اعم از کارگر ساده یا کارمند یا مهندس و دکتر که تحت استخدام هر شخصی باشند و رابطه امری فرمایشی و کارگر و کارفرمایی بین آن‌ها برقرار بوده باشد.

ویژگی های مشاوره کار نجف اباد

ویژگی‌های مشاوره اداره کار نجف آباد:

1. **تخصص حقوقی:**
مشاوران اداره کار باید دارای تخصص حقوقی فراوان و آگاهی کامل از قوانین کاری و مقررات مرتبط باشند.

2. **آشنایی با قوانین کار:**
مشاوران باید با تغییرات و به‌روزرسانی‌های قوانین کاری و حقوقی آشنا باشند تا بتوانند مشتریان را به‌طور صحیح راهنمایی کنند.

3. **تجربه کاری:**
داشتن تجربه کاری در زمینه مشاوره اداره کار اهمیت بسیاری دارد. تجربه با موارد و دعاوی مختلف، مشاور را در ارائه خدمات بهتر و کارآمدتر می‌کند.

4. **مهارت‌های ارتباطی:**
مشاوران باید دارای مهارت‌های ارتباطی بسیار قوی باشند تا بتوانند با مشتریان، دیگر حقوقدانان، و نهادهای مرتبط به خوبی ارتباط برقرار کنند.

5. **محرمانگی و اخلاق حرفه‌ای:**
احترام به محرمانگی اطلاعات مشتریان و رعایت اخلاق حرفه‌ای در انجام وظایف مشاوره اداره کار بسیار حائز اهمیت است.

6. **آگاهی از مسائل فرهنگی و اجتماعی:**
مشاوران باید به خوبی از مسائل فرهنگی و اجتماعی ذینفعان خود در جامعه آگاه باشند تا بتوانند بهترین مشاوره را ارائه دهند.

7. **قابلیت حل مسائل:**
قابلیت حل مسائل و پیش‌بینی نقاط ضعف و قوت در مواجهه با دعاوی کاری، از ویژگی‌های حیاتی یک مشاور اداره کار است.

8. **آموزش و آگاهی مداوم:**
به‌روز بودن مشاوران با آخرین تغییرات قوانین و تحولات در حوزه حقوق کاری از اهمیت زیادی برخوردار است.

9. **کارکرد شفاف:**
مشاوران باید اطلاعات لازم را به مشتریان خود ارائه کرده و در خصوص مراحل و هزینه‌های مشاوره شفافیت داشته باشند.

10. **توانایی تفکر استراتژیک:**
توانایی تفکر استراتژیک و برنامه‌ریزی برای پیش‌بینی مسائل آتی و ارائه راهکارهای بهینه به مشتریان از ویژگی‌های مهم مشاوران اداره کار است.

مشاوره رایگان با وکیل اداره کار نجف اباد

شما می‌توانید سوالات خود را به صورت رایگان در بخش انجمن‌های سایت مطرح نمایید، تا وکلا و گروه ما به صورت رایگان و در اسرع وقت پاسخگویی کنند. همچنین، مشاوره تلفنی اولیه نیز در گروه وکلائ کاردان، بخش اداره کار در نجف اباد، به صورت رایگان ارائه می‌شود. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، فاصله میان شما و گروه وکلائ کاردان تنها یک تلفن است، لذا خواهشمندیم با مراجعه و تماس با گروه وکلائ ما، از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

شکایت از کارفرما بابت حقوق در نجف اباد

دلایل شکایت از کارفرما در زمینه حقوق کارگران بسیار متنوع هستند. کارگر می‌تواند به دلیل عدم پرداخت حقوق معوقه یا تفاوت حقوق با حداقل مقرر برای کارگران، همچنین مطالبات مرتبط با حقوق مسکن، اضافه کاری، حق شیفت، حق اولاد، تعطیلی کاری و سایر مزایا شکایت نماید.

یک نکته مهم که باید تاکید شود و بسیاری افراد از آن آگاه نیستند، نحوه دفاع از حقوق کارگر در جلسات رسیدگی به شکایت ارائه شده است. در دعاوی کار، بر عهده کارگر است که رابطه کاری و مسائل مرتبط با آن را اثبات کند. او از ادله نظیر قرارداد کاری و مدارک مرتبط استفاده می‌کند تا رابطه با کارفرمای خود را اثبات نماید. در صورتی که قراردادی فی مابین وجود نداشته باشد، اثبات این رابطه ممکن است مشکل‌ساز شود. بنابراین، توصیه می‌شود با مراجعه به یک وکیل اداره کار در نجف اباد، در خصوص نحوه اثبات رابطه کاری اطلاعات لازم را کسب نمایید.

6 نظرات

  • زهراعرب
    پاسخ 12 آذر 1402 در 10:10 ب.ظ

    سلام
    بنده از دیماه سال گذشته به عنوان حسابدار باحقوق ساعتی۴۰۰هزار ریال در یک دفتر خصوصی در نجف اباد مشغول به کارم.
    درحال حاضر کار فرما از پرداخت عیدی به بهانه ی درج کلمه پیمانکار در قرار دادکاری امتناع میکند.
    وگفتند به نیروهای پیمانکاری عیدی تعلق نمیگیرد.سال گذشته هم خبری از عیدی نبود.
    چطور میتونم پیگیری کنم که اصلا عیدی تعلق میگیرد یاخیر وهمینطور میتونم عیدی معوق رو طلب کنم؟
    ممنون

  • Sahel
    پاسخ 10 اسفند 1402 در 9:18 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    بنده تقریبا هفت ماه در یک فروشگاه مواد غذایی کار میکنم، از زمان افتتاح این فروشگاه مشغول کار شدم اونجا اما از اون زمان دوبار بدون دلیل موجه و بدون هیچ خطایی توسط کارفرما اخراج شدم.
    دانشجو هستم و به کار خیلی نیاز دارم اما بدون هیچ دلیلی باز بهم پیام داد که فعلا نیا فروشگاه تا خبرت کنم هرچقدر میخوام دلیل قانع کننده بیاره که چیکار کردم کجای کارم اشتباه کردم جواب نمیده و فقط الکی میگه خبرت میکنم. هیچ خطایی توی کارم انجام ندادم خیلی درست کارمو انجام میدادم
    میخوام برگردم سرکارم متأسفانه قرارداد هم نداریم
    میشه راهنمایی کنید لطفااا

  • mohammad
    پاسخ 18 فروردین 1403 در 5:18 ق.ظ

    سلام من به مدت دوازده سال در شرکت ریخته گری کارکردم و امسال بدون هیچ دلیلی اخراج شدم (درطول این دوازده سال بخاطر کارسنگین دچار دیسک خفیف کمر و کاهش بینایی و مشکلات تنفسی شدم) بابت این موارد میتونم شکایت کنم، ایا خسارت بهم تعلق میگیره؟

پیام بگذارید

تماس با ما