فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل اداره کار خمینی شهر|مشاوره تلفنی رایگان|1402

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار استان اصفهان  > وکیل اداره کار خمینی شهر|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل اداره کار خمینی شهر|مشاوره تلفنی رایگان|1402

داود وطنی وکیل اداره کار

09055782208

 وکیل اداره کار خمینی شهر در حوزه مدیریت نیروی کار و به عبارتی ارتباط بین کارکنان و کارفرمایان که مسائل گوناگون و پیچیدگی های بیشماری  دارد وکالت انجام می دهد .

در صورت بروز هر یک از این موارد، بهتر است افراد قبل از هر اقدامی با یک وکیل مجرب و صالح مشورت کرده و از تجربیات و دانش او در این زمینه بهره مند شوند.

وکیل اداره کار خمینی شهر که سال ها در این زمینه فعالیت کرده و پرونده های متعددی را با موفقیت به پایان رسانده است می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

یک وکیل اداره کار متخصص در قوانین و مقررات حاکم بر روابط بین کارگران و کارفرمایان است. چه کارگر، چه کارفرما یا یک پیمانکار مستقل باشید، این وکلا بر قوانین کار تسلط دارند و از حقوق شما محافظت خواهند کرد. وقتی صحبت از وکیل اداره کار می‌شود، عوامل خاصی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. این مقاله مروری بر آنچه از یک وکیل اداره کار خوب انتظار می رود و اینکه چگونه او می تواند در دفاع از حقوق قانونی شما در محل فعالیت کمک کند، ارائه می دهد.

وکیل متخصص اداره کار خمینی شهر

وکیل تخصصی در امور کارگری معمولاً به عنوان “وکیل متخصص اداره کار خمینی شهر” شناخته می‌شود. این متخصصان حقوقی در مسائل مربوط به استخدام و قانون کار، ارائه مشاوره حقوقی و نمایندگی هم به کارگران و هم کارفرمایان در اختلافات و موضوعات مختلف مربوط به کار، تخصص دارند.

وی به قانون  و رویه هایی که در استان اصفهان حاکم است مسلط بوده زیرا رویه های هر استان به دیگر استان ها متفاوت است حتی بعضا شهر ها نیز رویه های متفاوتی را در صدور احکام و قرار ها در پیش می گیرند.

وی مانند وکیل اداره کار در اصفهان به رویه ها و شرایط موجود در مرجع صالح مسلط می باشد .

وکیل اداره کار خمینی شهر

وکیل اداره کار خمینی شهر

مشاوره رایگان اداره کار خمینی شهر

مشاوره رایگان  در اصطلاح به معنای ارائه مشاوره حقوقی رایگان در زمینه مسائل قانون کار به کارفرمایان یا کارگران اشاره دارد. این نوع مشاوره  توسط وکلای حقوق کار ارائه می شود. اهداف اصلی مشاوره رایگان قانون کار عبارتند از:

  1. اطلاع‌رسانی: ارائه اطلاعات به افراد در مورد حقوق و تعهداتشان در محیط کار.
  2. راهنمایی: راهنمایی افراد در مورد روش‌های حل مسائل حقوقی مرتبط با محیط کار، از جمله تعامل با کارفرما، حل اختلافات، و تقاضای حقوق کاری.
  3. مشورت حقوقی: ارائه مشورت‌های حقوقی در مورد مسائل خاص مانند تسریح کاری ناعادلانه، آزار و اذیت در محیط کار، یا مسائل مرتبط با تشکیل انجمن‌ها و توافق‌نامه‌های جمعی.
  4. مساعدت در ارائه اطلاعات درباره حقوق شغلی: برای افرادی که احتیاج به اطلاعات بیشتر در مورد حقوق شغلی خود دارند، مشاوران می‌توانند کمک کنند.

مشاوره رایگان قانون کار معمولاً به منظور کمک به افراد در فهم بهتر حقوق و تعهداتشان در محیط کار و همچنین در صورت وقوع مسائل حقوقی، ارائه راه‌حل‌های اولیه ارائه می‌شود. این نوع مشاوره می‌تواند به افراد افزایش آگاهی دهد و آن‌ها را در مقابل مواجهه با مشکلات حقوقی در محیط کار تقویت کند.

حداقل حقوق وزارت

حداقل دستمزد کارگران در سال 1402 از سوی شورای عالی کار به شرح زیر اعلام شد: روزانه یک میلیون و 769 هزار و 428 ریال دستمزد پایه به همراه 11 میلیون ریال کمک هزینه مسکن جمعاً 9 میلیون ریال. یعنی پایه حقوق وزارت کار بدون در نظر گرفتن مزایا و بدون کسر مالیات و بیمه برای یک ماه 30 روزه معادل 73.082.840 ریال بوده است.

شکایت کارگر از کارفرما در خمینی شهر

ثبت شکایت از کارفرما به چه معناست؟

در اصل، اگر در جایی کار می کردید و کارفرمای شما به تعهدات خود در مورد حقوق و حقوق شما عمل نمی‌کند، می‌توانید از کارفرمای خود شکایت کنید. حقوق و استحقاق به مزایایی مانند حقوق، دستمزد، بیمه، پاداش و هر گونه حق مالی دیگری که می‌توانید از کارفرمای خود مطالبه کنید، اشاره دارد.

مواردی که یک کارگر می‌تواند از کارفرما شکایت کند:

  1. عدم انعقاد قرارداد کار بین کارفرما و کارگر یا کارگر.
  2. عدم پرداخت دستمزد توسط کارفرما.
  3. عدم ارائه بیمه نامه توسط کارفرما برای کارگر.
  4. ارائه دستمزد کمتر از حداقل قانونی.
  5. خاتمه غیر موجه استخدام کارگر یا کارگر.
  6. تنبیه کارگران و کاهش دستمزد آنها.
  7. اضافه کاری بدون غرامت مناسب.
  8. استفاده از کارگر در روزهای تعطیل بدون پرداخت غرامت مناسب.

دلایل شکایت از کارفرما در خمینی شهر

برخی از رایج ترین دلایل برای ثبت شکایت از کارفرما عبارتند از:

  1. عدم پرداخت دستمزد طبق برنامه زمانبندی توافق شده.
  2. تأخیر در پرداخت دستمزد کارکنان.
  3. پرداخت حقوق ماهانه کارکنان کمتر از حداقل تعیین شده توسط وزارت کار.
  4. عدم ارائه پوشش بیمه ای برای کارکنان.
  5. عدم پرداخت حقوق پایان خدمت و پایان خدمت.
  6. سوء استفاده از چک و سفته کارکنان.
  7. فسخ غیرموجه قرارداد کارمندان در محل کار.

اینها دلایل رایجی است که منجر به اختلافات حقوقی علیه کارفرمایان می‌شود. طبق تعریف ارائه شده در قوانین کار، کارفرما اساساً فردی یا نهادی است که وظیفه اصلی پرداخت دستمزد و استحقاق کارکنان را بر عهده دارد.

شکایت از کارفرما بابت حقوق در خمینی شهر

اگر برای یک فرد یا نهادی که به عنوان کارفرما کار می‌کند و چندین ماه است که دستمزد خود را دریافت نکرده اید، شکایت از کارفرما برای دستمزد یک راه حل قانونی در دسترس شما است. با طرح شکایت از کارفرما به دلیل پرداخت نشدن دستمزد، می‌توانید تمام حقوق بدهکار خود را پس بگیرید. کارفرما موظف است به توافق نامه دستمزدی که با شما منعقد شده است عمل کند و ملاحظات قانونی در این مورد دخیل است. هنگام پیگیری شکایت از کارفرما برای دستمزد پرداخت نشده، توصیه می‌شود با یک وکیل کار مشورت کنید.

شکایت از کارفرما بابت بیمه در خمینی شهر

طرح شکایت از کارفرما برای بیمه ضروری است، زیرا این یک جنبه اساسی مدیریت کار است. کارفرما موظف است برای شما پوشش بیمه ای ارائه دهد و عدم انجام این کار نه تنها به ضرر شماست بلکه برای کارفرما جریمه هایی نیز در پی دارد. برای رسیدگی به هر گونه سوال یا نگرانی در رابطه با ثبت شکایت از کارفرما به دلیل مسائل بیمه ای، توصیه می‌شود از خدمات مشاوره حقوقی ما مشاوره حقوقی بگیرید.

شکایت از کارفرما بابت عیدی و سنوات در خمینی شهر

در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید از کارفرما به دلیل عدم دریافت عیدی، سنوات، پاداش یا مزایای پایان سال شکایت کنید، باید توجه داشت که این مزایا به طور معمول حداقل حقوق قانونی یک کارمند محسوب می‌شود. اگر کارفرما در ارائه این مزایا کوتاهی کند، اساساً نقض حداقل حقوق قانونی کارمند است و امکان شکایت را برای کارمند فراهم می‌کند.

برای انجام این کار، کارمند می‌تواند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، دریافت کد احراز هویت، دسترسی به سامانه جامع مدیریت کار و طرح شکایت مبنی بر عدم پرداخت پاداش، مزایای پایان سال، بیمه، دستمزد معوق و غیره. سپس کارمند باید منتظر یک قرار ملاقات برای بررسی شکایت باشد.

در طی فرآیند بررسی در اداره کار، رابطه بین کارمند و کارفرما ارزیابی می‌شود و در مورد عدم پرداخت پاداش، مزایای پایان سال یا بیمه توسط کارفرما تصمیم گیری می‌شود. تصمیم صادر شده توسط اداره کار می‌تواند مورد بررسی بیشتر در کمیته حل اختلاف قرار گیرد.

مشاوره حقوقی اداره کار خمینی شهر

مشاوره حقوقی از طریق تلفن، آنلاین و رایگان امکان پذیر است. به عنوان مثال، مشاوره حقوقی در مورد مدیریت کار از طریق روش های زیر ارائه می دهد:

  1. مشاوره حقوقی تلفنی
  2. مشاوره حقوقی آنلاین
  3. مشاوره حقوقی رایگان

علاوه بر این، وی می‌تواند در مورد کلیه امور مربوط به قانون از جمله تعیین حقوق، پاداش، پاداش و مزایا برای کارکنان، محاسبه دستمزد کارکنان، استخدام، حل و فصل اختلافات ناشی از حقوق کارکنان، فسخ قرارداد و یا تکمیل قرارداد و همچنین بیمه و حوادث به شما مشاوره حقوقی بدهد.

اگر به دنبال یک وکیل حرفه ای و با تجربه برای مشاوره در امور کارگری هستید. بدون شک مطالعه کل این محتوا مورد نیاز شما است.

شما می‌توانید مشاوره رایگان در مورد امور اداره کار را با استفاده از تماس تلفنی از ما دریافت کنید و در صورت تمایل می‌توانید پرونده خود را برای دستیابی به بهترین نتیجه به ما بسپارید.

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما