فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل اداره کار ورزنه|مشاوره تلفنی رایگان|1402

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار استان اصفهان  > وکیل اداره کار ورزنه|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل اداره کار ورزنه|مشاوره تلفنی رایگان|1402

داود وطنی وکیل اداره کار

وکیل اداره کار ورزنهبا ما تا پیروزی دعاوی کار

داود وطنی  – 09133604594

زمانی که بحث اداره کار مطرح می‌شود، در اغلب مواقع به موضوعات بین روابط کارگر و کارفرما اشاره دارد. اداره کار یا همان وزارت کار و رفاه اجتماعی، وظایفی مختلفی را در قانون برعهده دارد که مهم‌ترین آنها رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما است.که در زمنیه اختلافات کارگر و کارفرما و تمامی موارد تخصصی اداره کار اصفهان میتوانید با وکیل اداره کار اصفهان نیز مشورت نمایید

تمامی مشاغل، امکان این که بین کارفرما و کارکنان مجموعه و یا شرکت، اختلاف و حتی درگیری به وجود آید، وجود دارد. در واقع بروز اختلاف کاری امری طبیعی در مشاغل مختلف کشور است و نمی‌توان این موضوع را کتمان نمود. در صورتی که کارفرما، از وظایف قانونی مندرج در قانون کار نسبت به کارگر سر باز زند. زمینه بروز اختلاف به وجود آمده. و چه بسا مجموعه کار مورد نظر، روند کاری آن با مشکلاتی نیز مواجه شود.

وکیل اداره کار ورزنه

وکیل اداره کار ورزنه

قانون کار، اختصاصاً به رابطه فی ما بین کارگر و کارفرما پرداخته. و از این حیث، رسیدگی به دعاوی اداره کار، باید بر اساس مقررات این قانون انجام شود. نمی‌توان گفت که دلیل اصلی اختلاف و دعاوی کار، به عدم اجرای تعهدات کارفرما می‌باشد. در این بین نیز کارگران تقصیراتی را مرتکب میشوند. و وظایف سپردا شده به وی  را به درستی انجام ندهند. ویا این که در محل کار مرتکب انجام تخلفاتی شوند. طرف اصلی دعاوی کار قرار می‌گیرند. بنابراین، دعاوی اداره کار، به واسطه تخلفاتی است. که از طرف کارگر یا کارفرما، رخ داده است.

مشاوره اداره کار ورزنه

وکالت در پرونده‌های مرتبط با اداره کار، توسط وکلا متخصص در دعاوی کار صورت می‌گیرد. و در این بین، کارگر یا کارفرما جهت رسیدگی بهتر به دعاوی مطرح شده می‌توانند وکیل بگیرند. البته که اخذ وکیل، تنها راه حل برای رسیدگی به اختلافات اداره کار نبست و در این زمینه، امکان استفاده از خدمات مشاوره حقوقی اداره کار داود وطنی وجود دارد.

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما