فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل اداره کار فریدونشهر – با ما تا پیروزی دعاوی کار

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار استان اصفهان  > وکیل اداره کار فریدونشهر – با ما تا پیروزی دعاوی کار

وکیل اداره کار فریدونشهر – با ما تا پیروزی دعاوی کار

وکیل اداره کار فریدونشهربا ما تا پیروزی دعاوی کار

داود وطنی – 09133604594

کارگران به عنوان افرادی زحمتکش و محترم در جامعه شناخته می‌شوند و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند. به همین دلیل، مجلس شورای اسلامی قانونی به نام “قانون کار” را تصویب کرده است که ارتباطات بین کارگران و کارفرمایان را تنظیم می‌کند. لازم به ذکر است که رسیدگی به اختلافات بین کارگر و کارفرما باید بدون جانب‌داری صورت گیرد و حقوق کارفرما تضعیف نشود. یکی از مهمترین راه‌های تحقق حقوق کارگران، حضور وکیل اداره کار فریدونشهر در این زمینه برای ارتقاء حقوق کارگران است. زیرا بسیاری از کارگران به حقوق خود آگاهی ندارند. یا به دلیل ترس‌های بی‌پایه و غیرمنطقی از حق خود استفاده نمی‌کنند. و وکیل می‌تواند جلوی تضعیف حقوق آن‌ها را بگیرد.

وکیل اداره کار فریدونشهر

وکیل اداره کار فریدونشهر

وکیل اداره کار فردی است که دارای آگاهی کامل از قوانین کار، قوانین تأمین اجتماعی، آیین‌نامه‌ها، بخش‌نامه‌ها و سایر مقررات مرتبط با روابط بین کارگر و کارفرما می‌باشد. این وکیل تجربه در پذیرش پرونده‌های مرتبط با این روابط را داشته و در آن پرونده‌ها موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده است. او بهترین موارد و قوانین مربوط به تنظیم دادخواست، اظهارنامه، لایحه و سایر اسناد قانونی را می‌شناسد تا بتواند به بهترین شکل از حقوق موکل خود دفاع کند.


بیشتر بخوانید : وکیل اداره کار اصفهانوکیل کار رشتوکیل کار کاشانوکیل بیمه تامین اجتماعی اصفهانوکیل قرارداد کار اصفهان

مشاوره اداره کار فریدونشهر

برای مشاوره اداره کار فریدونشهر می توانید با استفاده از دکمه تماس با ما در پایین صفحه نسبت به رزرو وقت مشاوره اقدام نمایید.

اصطلاح “اداره کار” به همین دلیل به وکیل اشاره دارد که با اختلافات میان کارگر و کارفرما و قوانین مرتبط با روابط کار مسلط است. بیان این واژه پس از عبارت “وکیل” نشانگر این است. که بسیاری از وکلای دادگستری با پروانه وکالت، دانش کافی در زمینه قوانین کار ندارند.بنابراین نمی‌توانند به‌خوبی حقوق موکلان خود را تضمین کنند.

موضوع حائز اهمیت در اینجا این است که بسیاری از اختلافات بین کارگر و کارفرما از ناشناختن قوانین ناشی می‌شود. و استفاده از وکیل متخصص در این زمینه می‌تواند به پیشگیری از وقوع چنین اختلافاتی کمک کند.

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما