فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل اداره کار هرند|مشاوره تلفنی رایگان|1402

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار استان اصفهان  > وکیل اداره کار هرند|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل اداره کار هرند|مشاوره تلفنی رایگان|1402

داود وطنی وکیل اداره کار

وکیل اداره کار هرندبا من تا پیروزی در دعاوی کار

داود وطنی – 09133604594

همانطور که اطلاع دارید در حال حاضر، لایه کارگری اساس پیشرفت اقتصادی یک کشور محسوب می‌شود. به همین دلیل، رعایت حقوق کارگران و کارمندان در تمامی سیستم‌های حقوقی جهان امری بسیار حیاتی است. از این رو، در سال ۱۳۶۹، مجلس شورای اسلامی قانون کار را به منظور تنظیم روابط بین کارگران و کارفرمایان به تصویب رساند. با توجه به اهمیت حقوق کارگران، لازم است توجه داشته باشیم که بدون حضور کارفرمایان، کارگران قادر به ادامه کار و تأمین معاش خود نخواهند بود. بنابراین، رسیدگی به این مسائل باید به نحوی باشد که حقوق کارفرما نیز تأمین شود.

بسیار مهم می باشد . که وکیل اداره کار در جلوگیری از صدور رای‌هایی که با قوانین و واقعیت امور همخوانی ندارند، جلوگیری نماید. داود وطنی با دانش و تخصص خود در زمینه روابط کار، با بهره‌گیری از بهترین شیوه‌های دفاعی، به کارفرمایان و کارگران خدمات حقوق کار ارائه می‌دهد.علاوره بر وکیل اداره کار هرند شما عزیزان میتوانید با وکیل اداره کار در اصفهان نیز مشورت نمایید

وکیل اداره کار هرند

وکیل اداره کار هرند

طبق ماده ۳۵ قانون کار، مزد به معنای وجوه نقدی یا غیرنقدی و یا ترکیبی از آنهاست که به عنوان پاداش برای انجام کار به کارگر پرداخت می‌شود. یکی از جوانب حیاتی حقوق کارگر که از قابل انکار بودن خارج است، مزد می‌باشد. حداقل حقوق تعیین شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر سال با توجه به ساعات کاری کارگر به روز می‌شود.

از دیگر مواردی که جزء حقوق کارگر محسوب می‌شود، عبارتند از: مزایای خدمت، عیدی و پاداش، حق مسکن، حق اولاد، و بن‌های کارگری.

داود وطنی امیدوار است که با ایجاد انصاف میان کارگران و کارفرمایان، نقشی مؤثر در تقویت اقتصاد کشور خود ایفا نماید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص راهنمایی در ارتباط با اداره کار، می‌توانید به لینک مرتبط مراجعه کنید.

مشاوره رایگان اداره کار هرند

یکی از مباحث حیاتی و پیچیده، که احتمالاً کمتر از مسائل دیگر توسط تخصص‌مندان پوشش داده می‌شود، حوزه اداره کار و دعاوی مرتبط با کارگر و کارفرما است. داود وطنی، وکیل اداره کار هرند ، با تخصص خود در این زمینه، به صورت تخصصی فعالیت می‌نماید و به شما عزیزان خدمات مشاوره ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با یک تماس با ما، مشاوره حقوقی وزارت کار را دریافت کرده و ما به شما تضمین می‌دهیم که از هر لحاظ بهترین مشاوره را دریافت خواهید کرد.

اگر شما کارفرما هستید، می‌توانید با منعطفی بهترین توافقات را برای پیشگیری از دعاوی آینده انجام دهید و دعاوی فعلی خود را به گروه ما واگذار کنید، تا با آرامش به کارهایتان ادامه دهید. همچنین، اگر کارگر هستید، ما تضمین می‌کنیم که با اختصاص نمایندگی به داود وطنی، حقوق شما به طور کامل رعایت خواهد شد.

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما