فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل اداره کار شلمزار – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار کهکیلویه  > وکیل اداره کار شلمزار – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

وکیل اداره کار شلمزار – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

وکیل اداره کار شلمزاربا ما تا پیروزی در دعاوی کار

داود وطنی – وکیل اداره کار

09055782208

در دنیای امروز، تمام کشورها، چه توسعه یافته باشند. یا در حال توسعه، اقتصاد خود را به تلاش و کوشش کارگران بستگی دارد. می‌توان گفت این گروه از افراد در پیشرفت اقتصادی نقش مهمی ایفا می‌کنند. به همین دلیل، در همه جوامع، رعایت حقوق کارگران و کارمندان تأکید شده است.  و اهمیت زیادی دارد.

در کشور ایران، در سال ۱۳۶۹، قانون کار تصویب شد تا روابط کارگر و کارفرما را تنظیم و نظارت کند. این قانون مسئولیت رسیدگی به اختلافات و دعاوی کاری را به عهده مرجع شبه قضایی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گذاشت.

گرچه تأکید زیادی بر رعایت حقوق کارگران شده است. اما رسیدگی به دعاوی باید به نحوی باشد که حقوق کارفرما نیز دچار ضرر نشود.

وکیل اداره کار شلمزار

وکیل اداره کار شلمزار

یکی از ابزارهایی که نقش مهمی در ایفا حقوق و تعهدات هر دو طرف دارد. وکیل اداره کار است. این وکیل با دانش حقوقی و تسلط بر قوانین و مقررات حقوق کار، به بازگرداندن حقوق کسی که ممکن است. آنها تخلف شده باز می‌پردازد.

وکیل اداره کار با استفاده از تخصص خود در حقوق کار، نقشی مهم در شکل‌گیری روابط بین کارگر و کارفرما ایفا می‌کند. همچنین قانون کار را در این روابط اجرا می‌کند. یکی از وسایل مهم در این روابط، قرارداد کار است. که می‌تواند به صورت کتبی یا شفاهی باشد. در این قرارداد، تعهدات و حقوق هر دو طرف مشخص می‌شوند. طرفین به موجب آن مسئولیت‌های خود را نسبت به یکدیگر معین می‌کنند.

بیشتر بخوانید : وکیل اداره کار در اصفهانوکیل کار شاهین شهروکیل کار شهرکرد

مشاوره اداره کار شلمزار

زمانی که وکیل اداره کار قرارداد کار را تدوین می‌کند. هر دو طرف یعنی کارگر و کارفرما اطمینان خواهند داشت. که قرارداد به صورت قانونی و بدون اجحاف در حق یکی از طرف‌ها تهیه شده است.

علاوه بر این، وکیل در تدوین قرارداد کار تمامی جوانب این امر را مورد پیش‌بینی قرار خواهد داد.

وکیل اداره کار شلمزار در زمینه تنظیم قرارداد کار به عنوان یک تخصصی، به افراد مشاوره ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره حقوقی اداره کار شلمزار و بهره‌مندی از راهنمایی متخصصان این حوزه، می‌توانید با این سایت تماس بگیرید.

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما