فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل اداره کار سلسله – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار کهکیلویه  > وکیل اداره کار لرستان  > وکیل اداره کار سلسله – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

وکیل اداره کار سلسله – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

وکیل اداره کار سلسلهبا ما تا پیروزی در دعاوی کار

داود وطنی – وکیل اداره کار

09055782208

رابطه کارگر و کارفرما یکی از مهم‌ترین روابط در جامعه است. این رابطه بر اساس قرارداد کار شکل می‌گیرد و حقوق و وظایف طرفین را مشخص می‌کند. با توجه به این که در این رابطه، کارگر در موضع پایین‌تر قرار دارد، قانون گذار با تصویب قانون کار سعی در حمایت از کارگر در برابر کارفرما داشته است.

با این وجود، صرف حمایت قانون گذار مانع از این نشده که در رابطه کارگر و کارفرما اختلافاتی بروز نکند. این اختلافات ممکن است ناشی از عوامل مختلفی از جمله عدم آگاهی از قوانین و مقررات، سوء استفاده از قدرت توسط کارفرما، یا عوامل شخصی باشد.

مشاوره با وکیل اداره کار می‌تواند در جلوگیری از بروز اختلافات و در صورت بروز اختلاف، در احقاق حقوق کارگر موثر باشد. وکیل اداره کار با تسلط بر قوانین و مقررات کار و تجربه در پرونده‌های اداره کار، می‌تواند به کارگر و کارفرما کمک کند تا از حقوق خود آگاه شوند و در صورت بروز اختلاف، از آنها دفاع کند.

وکیل اداره کار سلسله

وکیل اداره کار سلسله

بهترین وکیل اداره کار سلسله

بهترین وکیل اداره کار، وکیلی است که علاوه بر تسلط بر قوانین و مقررات کار، تجربه کافی در پرونده‌های مربوطه داشته باشد و موفق به اخذ رای بر اساس استدلال و دفاع حرفه‌ای شده باشد.

هزینه وکیل اداره کار بر اساس خواسته موکل تعیین می‌شود. چنان چه خواسته جزو خواسته‌های مالی باشد، حق الوکاله بر اساس تعرفه اعلامی از سوی قوه قضاییه تعیین می‌گردد. ولی در مواردی مثل دعوای بازگشت به کار به دلیل اخراج کارگر توسط کارفرما، میزان حق الوکاله بر اساس توافق طرفین مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید : وکیل اداره کار اصفهانوکیل کار شهرکردوکیل بیمه تامین اجتماعی اصفهانوکیل قرارداد کار اصفهانوکیل اداره کار خرم آباد

مشاوره اداره کار سلسله

در موارد زیر، مشاوره با وکیل اداره کار می‌تواند مفید باشد:

انعقاد قرارداد کار
تعیین حقوق و مزایای کارگر
ساعات کار و تعطیلات
اخراج کارگر
افزایش حقوق
پرداخت عیدی و پاداش
بیمه تامین اجتماعی
حوادث ناشی از کار
رسیدگی به شکایات کارگر و کارفرما
در صورت بروز اختلاف میان کارگر و کارفرما، مشاوره با وکیل اداره کار می‌تواند به کارگر و کارفرما کمک کند تا از حقوق خود آگاه شوند و در صورت بروز اختلاف، از آنها دفاع کنند.

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما