فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل اداره کار بلداجی – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار کهکیلویه  > وکیل اداره کار بلداجی – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

وکیل اداره کار بلداجی – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

وکیل اداره کار بلداجی با ما تا پیروزی در دعاوی کار

داود وطنی – وکیل اداره کار

09055782208

وکیل و مشاور اداره کار، موظف است که در زمینه تمامی مقررات و مسائل حقوقی مرتبط با کار، دارای دانش کامل باشد.

این وکیل باید توانایی داشته باشد که با مسلط بودن به کامل قوانین، از راه‌های تخصصی به رسیدگی به شکایات کارگران و کارفرمایان بپردازد. وکلای اداره کار اطلاعات به‌روز و دقیقی در خصوص مقررات حوزه کار، بیمه، و بخشنامه‌ها دارند. این اطلاعات به آنها این امکان را می‌دهد که به راحتی مسائل بین کارگران و کارفرمایان را حل کنند و به هرکدام از طرفین توضیح دهند که وظایف آنها نسبت به یکدیگر چیست.

در صورتی که هر نوع اختلافی بین کارگر و کارفرما پیش آید، وکیل متخصص اداره کار می‌تواند با داشتن دانش کامل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حقوق افرادی که تضیمن شده‌اند، دفاع نماید. برخی افراد ممکن است فکر کنند که فقط کارگران قرار است تحت ظلم قرار گیرند و از کارفرمایان خود شکایت کنند، اما در اختلافات بین کارگر و کارفرما، هر دو طرف می‌توانند از یکدیگر شکایت کنند.

وکیل اداره کار بلداجی

وکیل اداره کار بلداجی

هر دو طرف نیز برای دستیابی به بهترین نتیجه، می‌توانند از تخصص و تجربه وکیل متخصص در این زمینه بهره‌مند شوند. به دلیل پیچیدگی خاص دعاوی مرتبط با اداره کار و نیاز به تخصص و مهارت، هر وکیلی این گونه پرونده‌ها را قبول نمی‌کند، چراکه وی باید حتماً تسلط کافی بر قوانین وزارت کار داشته باشد تا بتواند پیشنهادهای مؤثری را به موکل ارائه داده و او را در انجام اقدامات لازم برای حفظ حقوق خود، هدایت کند.

بیشتر بخوانید :

وکیل اداره کار اصفهانوکیل کار شهرکردوکیل کار نجف اباد

مشاوره اداره کار بلداجی

در صورتی که کارگر یا کارفرما وکیل اداره کار بلداجی اخذ کرده باشند، می‌توانند برای تقدم به شکایت در اداره کار، از خدمات او بهره‌مند شوند. وکلای فعال در این زمینه موظف به انجام تمام مراحل طرح شکایت به نمایندگی از موکلان خود به صورت قانونی می‌باشند. و اقدامات لازم را در جلوگیری از خسارات موکلان خود انجام می‌دهند. بهترین وکیل برای اداره کار باید توانمندی داشته باشد. تا دادخواستی که مرتبط با موضوع دعوا است. را تنظیم و به سرعت به اداره کار ارسال نماید. با توجه به تجربه وکلای با تجربه در نوشتن دادخواست و رعایت اصول و قوانین، دادخواست به سرعت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پس از تهیه دادخواست، وکیل موظف است. آن را به دبیرخانه مربوط به واحد کار و امور اجتماعی تحویل دهد. تا زمان رسیدگی به این پرونده مشخص شود. در زمان تعیین شده، وکیل باید در شعبه مشخص شده. حضور یابد و در جلسات رسیدگی به پرونده، اسناد و مدارک کافی را ارائه کند تا حق موکل خود را بدست آورد.

پس از بررسی پرونده در جلسات مورد نیاز و ارائه اسناد و مدارک کافی، مراحل قانونی برای پیگیری و بررسی آغاز می‌شود. و رأی مرتبط توسط مراجع ذی‌صلاح صادر می‌شود. در صورتی که رأی دریافتی مورد پذیرش موکل قرار نگیرد.

وکیل می‌تواند اقدامات لازم برای اعتراض به حکم صادره و اعتراض به رای اداره کار را انجام دهد. وظیفه وکیل این است. که با ارائه اسناد و ادله اثبات دعوا، پیگیر پرونده باشد .و در دعاوی که بین کارفرما و کارگر رخ می‌دهد. به بهترین نحو ممکن از موکل خود دفاع نماید.

 

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما