فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل اداره کار الونی – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار کهکیلویه  > وکیل اداره کار الونی – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار

وکیل اداره کار الونی – با ما تا پیروزی در دعاوی حقوق کار


وکیل اداره کار الونیبا ما تا پیروزی در دعاوی کار

داود وطنی – وکیل اداره کار

09055782208

وکیل اداره کار الونی، یک وکیل تخصصی در زمینه دعاوی مرتبط با محیط کسب و کار و در چارچوب قوانین کار است. باید دانست که پایه و اساس توسعه در هر کشور بر اساس فعالیت واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی است. این فعالیت‌ها انجام نمی‌شود مگر آنکه کارگران در آن نقش اساسی ایفا نمایند. اما در برخی موارد، مسائل مرتبط با حضور کارگران در واحدهای مختلف کسب و کار، به همراه طرح دعاوی در مراجع حل اختلاف می‌آید. در این حالت، حضور به موقع وکیل اداره کار برای تأثیرگذاری در روند رسیدگی به اختلافات کارگری ضروری است.

وکیل اداره کار الونی

وکیل اداره کار الونی

در قانون، برای رسیدگی به اختلافات کارگری، مراجع حل اختلافات در فصل نهم از قانون کار (مواد 157 تا 166) تعریف شده‌اند. وکیل اداره کار این مواد قانونی را می‌شناسد و همواره بر اساس آن و دیگر قوانین مرتبط و رویه‌های قضایی اقدام می‌نماید.

نحوه شروع اقدام توسط وکیل اداره کار یا کارگر معترض
فرض کنید که کارگر از سوی کارفرما اخراج شده است. در این صورت، کارگر باید تا حدی با شرایط اخراج از محیط کار آشنا باشد تا بتواند از حقوق خود دفاع نماید. در صورتی که کارگر بخواهد شخصاً موضوع اعتراض خود را پیگیری نماید، می‌تواند با مراجعه به اداره کار محل فعالیت خود، درخواست اعتراض را به صورت کتبی به دبیرخانه اداره کار تحویل دهد. اگر کارگر بخواهد وکیل برای خود اختیار نماید، وکیل اداره کار می‌تواند در این مسیر او را همراهی نموده است

بیشتر بخوانید : وکیل اداره کار در اصفهانوکیل کار در شهرکردوکیل قرارداد کار اصفهان

مشاوره اداره کار الونی

وکیل اداره کار با اخذ وکالت، می‌تواند به مراجع تشخیص و حل اختلاف مراجعه کرده و در تمامی جلسات حضور یابد. او به عنوان نماینده موکل خود، از حقوق وی دفاع نماید. پس از صدور آراء از سوی مراجع حل اختلاف، ممکن است وکیل اداره کار اعتراض کند. در این صورت، وی باید به دیوان عدالت اداری مراجعه کرده و دادخواست خود را تقدیم کند.

البته ممکن است دعاوی بین کارگر و کارفرما از مرحله اختلاف حقوقی به فراتر از آن بروند و به زد و خورد، درگیری، فحاشی و امور مشابه منجر شوند. در این صورت، وکیل اداره کار که باید وکیل دادگستری باشد، می‌تواند موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری نماید. این نوع از مسائل خارج از دامنه هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف قرار می‌گیرد.درخواست توسط وکیل یا با راهنمایی او تکمیل شود.تنظیم قرارداد کار برای اعطای وکالت از طرف طرفین دعوی به وکیل الزامی است. زیرا وکیل باید مستند به داشتن وکالت‌نامه از طرف کارگر در جلسات هیئت حل اختلاف حضور داشته باشد.

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما