فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل کار دهاقان|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل کار دهاقان|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل کار دهاقان – رمز موفقیت در پرونده های حقوق کار

داود وطنی وکیل اداره کار

تلفن تماس : 09133604594

وکیل متخصص اداری در زمینه‌های گوناگونی نظیر اجرای قوانین کاری، تدوین و بازبینی توافق‌نامه‌های کاری، حل و فصل اختلافات حقوقی، و آگاهی از تغییرات حقوقی به شما مشاوره فراهم می‌کند. حیاتی است که با یک وکیل اداری که در حوزه قانون کار تخصص و تجربه کافی دارد، مانند وکیل اداره کار اصفهان مشورت نمایید. تا پیگیری امور اداری شما به بهترین نحو انجام شود. علاوه بر این، اهمیت دارد که وکیل اداری در دسترس شما باشد تا به سوالات حقوقی شما پاسخ دهد. تمامی این خدمات را در تیم ما خواهید یافت.

وکیل کار دهاقان

وکیل کار دهاقان

وکیل اداره کار دهاقان

چگونه می‌توان وکیل متخصص اداره کار در دهاقان را پیدا کرد؟ اگر شما به عنوان یک کارگر به دنبال احقاق حقوق ضایع شده خود در زمینه‌هایی همچون حق بیمه، حقوق معوقه، سنوات، عیدی، اضافه کاری و… هستید، کافی است با وکیل کار دهاقان تماس بگیرید.

ما همچنین قادر به ارائه مشاوره به کارفرمایانی که به دنبال دفاع در برابر شکایت‌های کارگران هستند، هستیم. با انتخاب ما، علاوه بر هزینه مناسب، از تجربه و مهارت بالای کارشناسان ما نیز بهره‌مند خواهید شد. شما می‌توانید علاوه بر شماره تماس، از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز با ما در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار، یک حقوقدان مجرب است که علاوه بر دسترسی به سریع به ادارات و شعب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مربوطه، تخصص کامل در حل و فصل اختلافات کارگری و کارفرمایی دارد.

وکیل متخصص اداره کار دهاقان

همه وکلا اداره کار متخصص نیستند. برخی افراد ممکن است فکر کنند که دعاوی اداره کار آسان است. و حتی در صورت عدم وجود قرارداد کتبی بین کارگر و کارفرما، می‌توان حقوق را درخواست کرد. اما این اعتقاد اشتباه است. وظیفه اصلی وکیل اداره کار، بررسی دقیق تمام جوانب اظهارات ارائه شده. توسط کارگر یا کارفرما و ثبت مستندات مربوطه به منظور تدوین لایحه شکایت برای موکل خود است.

وکیل روابط کار با دانش کامل از شعبه‌ها و شعب تشخیص و حل اختلافات کارگر و کارفرما، دادخواست خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که با توجه به ادله و شواهد قابل اثبات، شانس موفقیت در جلب نظر قانونی ادارات مربوطه را داشته باشد.

بهترین وکیل اداره کار توانایی تنظیم قرارداد کار را به‌طور کامل طبق قوانین کار، قانون تجارت و تامین اجتماعی و بخشنامه‌های صادره دارد. بنابراین، نه تنها در مواقع بحرانی بلکه از زمان تدوین قرارداد کار، توصیه می‌شود که فرآیند عقد قرارداد توسط وکیل متخصص اداره کار نظارت شود تا مشکلات آینده جلوگیری یا کاهش یابد.


بیشتر بخوانید :

وکیل قرارداد کار اصفهان

وکیل بیمه تامین اجتماعی اصفهان

مشاوره اداره کار دهاقان

برای مشاوره با وکیل اداره کار دهاقان می توانید. به صورت 24 ساعته با استفاده از شماره های موجود در سایت یا دکمه سبز رنگ تماس با ما در پایین صفحه نسبت به اخذ نوبت مشاوره اقدام نمایید.

ضمنا شما می توانید از مشاوره تلفنی رایگان نیز برخوردار گردید .

دلایل موجه برای شکایت کارگران از کارفرما:

1- عدم پرداخت حقوق به موقع مطابق قرارداد. منعقد شده بین کارگر و کارفرما

2- عدم پرداخت حقوق و مزایا به تطابق با قوانین کار کشور. (در صورتی که شرایط قانون کار اعمال شده باشند. مثل کار به مدت 8 ساعت در روز و 6 روز در هفته).

3- تغییر در میزان حقوق بدون افزایش حجم کار مطابق توافقات انجام شده. در طول قرارداد جاری.

4- عدم عقد قرارداد کاری و واکنش مناسب کارفرما در قبال آن.

5-الزام به پرداخت حق بیمه کارگری

6- اخراج بدون دلیل موجه.

7- عدم تضمین امنیت شغلی.

8- درخواست اجباری برای امضای قرارداد سفید و سفته تضمین.

9- فسخ یک‌طرفه قرارداد از سوی کارفرما.

 

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما