فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل اداره کار جرقویه|مشاوره تلفنی رایگان|1402

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار استان اصفهان  > وکیل اداره کار جرقویه|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل اداره کار جرقویه|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل اداره کار جرقویهبا ما تا پیروزی در دعاوی کار

داود وطنی وکیل اداره کار

09055782208

در صورتی که نیاز به مشاوره فوری با ما دارید می توانید قبل از مطالعه این مبحث با استفاده از دکمه سبز رنگ تماس با ما در پایین این صفحه نسبت به مشاوره تلفنی اقدام نمایید.

وکیل اداره کار جرقویه

داود وطنی – وکیل اداره کار جرقویه

شکایت از کارفرما یک فرآیند قانونی است که فرد مشغول به کار در یک سازمان یا شرکت در جرقویه، به دلیل نقض حقوق کاری یا قوانین مربوط به کار، در برابر کارفرما یا صاحبان شرکت اعتراض یا شکایت مطرح می‌کند. این اعتراضات ممکن است به دلیل عدم احترام به حقوق کاری، نقض قوانین مرتبط با کار، یا مسائل دیگری که منجر به عدم رضایت و مشکلات برای کارگر شده، باشد.

شکایت ممکن است شامل مواردی چون عدم پرداخت حقوق، شرایط کاری ناسازگار، اختلافات بین کارگر و کارفرما، تبعیض، محدودیت‌های غیرقانونی یا مسائل دیگر باشد. این نوع اعتراضات معمولاً در سازمان‌های حقوقی، دادگاه‌ها یا نهادهای دولتی و قانونی مربوطه ثبت و پیگیری می‌شود.و شما عزیزان میتوانید با وکیل اداره کار اصفهان نیز در این زمنیه مشورت نمایید.

——————————————————————

مشاوره اداره کار جرقویه

برای مشاوره با داود وطنی وکیل اداره کار جرقویه می توانید با شماره های تماس در پایین صفحه نسبت به اخذ نوبت مشاوره اقدام نمایید.

شکایت از کارفرما در زمینه بیمه یکی از حقوق کارگر است که باید به او تعلق بگیرد. اگر کارفرما تعهدات خود را در زمینه بیمه کارگر رعایت نکند، کارگر می‌تواند اقدام به شکایت کند. به طبق قوانین کار، کارفرما مکلف است که کارگر خود را در یکی از سازمان‌های بیمه‌ای بیمه کند. در اینجا، کارفرما باید حداقل ۵۰ درصد از مبلغ حق بیمه کارگر را پرداخت کند و کارگر نیز ملزم به پرداخت ۵۰ درصد دیگر است. اگر کارفرما این تعهدات را انجام ندهد، کارگر می‌تواند از حقوق خود استفاده کرده و شکایت کند تا حقوق بیمه او به درستی پرداخت شود.

بیشتر بخوانید : وکیل بیمه تامین اجتماعی اصفهانوکیل قرارداد کار اصفهانوکیل سختی کار اصفهان

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما