فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل کار فولادشهر|مشاوره تلفنی رایگان|1402

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل کار فولادشهر|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل کار فولادشهر|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل کار فولادشهر کیست و چه کمک هایی به ما می کند؟

با من همراه باشید تا پایان این مقاله

داوود وطنی وکیل اداره کار

تلفن : 09133604594

وکیل و مشاور اداره کار فولادشهر، یک حقوقدان است که باید دارای دانش جامع در زمینه قوانین و مسائل حقوقی مرتبط با کار باشد. این وکیل باید قادر باشد با تسلط کامل بر قانون، از طریق راه‌های تخصصی به رسیدگی به شکایات کارگران و کارفرمایان بپردازد. وکلای اداره کار دارای اطلاعات به‌روز و دقیق در زمینه قوانین کار، بیمه، و بخشنامه‌ها هستند. این اطلاعات به آنها امکان می‌دهد. تا به راحتی مشکلات بین کارگران و کارفرمایان را حل کنند و به هرکدام از آنها توضیح دهند که وظایفشان در قبال یکدیگر چیست.

در صورتی که هر گونه مشکلی بین کارگر و کارفرما پیش آید، وکیل متخصص اداره کار قادر خواهد بود. که با آگاهی کامل، در سریع‌ترین زمان ممکن از حقوق افرادی که به آنها ظلم شده، دفاع کند. برخی افراد ممکن است فکر کنند که تنها کارگران ممکن است مورد ظلم قرار گیرند و از کارفرمایان خود شکایت کنند. اما در دعوای بین کارگر و کارفرما، هر دو طرف می‌توانند از یکدیگر شکایت کنند.

هر دو طرف همچنین می‌توانند برای رسیدن به بهترین نتیجه از تخصص و تجربه وکیل متخصص در این حوزه بهره‌مند شوند. به دلیل پیچیدگی خاص دعاوی مربوط به اداره کار و نیاز به تخصص و مهارت، وکیلی این گونه پرونده‌ها را پذیرفته. و اقدامات لازم برای احقاق حقوق موکل خود را انجام دهد.

 

وکیل کار فولادشهر

وکیل کار فولادشهر

وظایف وکیل اداره کار فولادشهر

قبل از اینکه به مشاوره با وکلای متخصص در این زمینه بپردازید یا به دنبال یافتن شماره وکیل اداره کار بروید، بهتر است ابتدا با وظایف این وکیل آشنا شوید تا بدانید در چه زمانی می‌تواند به یاری شما بیاید. وظیفه اصلی وکیل در این حوزه، دفاع از حقوق قانونی موکل است.

علاوه بر این وظیفه اصلی، آشنایی با فرآیندهای مربوط به طرح شکایت و داشتن اطلاعات کافی درباره نگارش قراردادهای کاری نیز به عنوان تخصص‌های این وکیل محسوب می‌شود. در ادامه، وظایف وکیل فعال در زمینه اداره کار را معرفی خواهیم کرد.

تنظیم قرارداد

تنظیم قرارداد منطبق بر قوانین و مقررات کار، اولین وظیفه وکیل کار فولادشهر است. بسیاری از کارگران یا کارفرمایان از پیش دارای قرارداد کاری هستند و نیازی به تنظیم مجدد آن ندارند. اگر این افراد با مشاوره یک وکیل متخصص، قرارداد کاری خود را با رعایت اصول و مقررات تنظیم کنند، در صورت بروز مشکلات، هر طرف می‌تواند با استناد به مفاد و شرایط قرارداد، به حقوق خود دست یابد.

تمامی انتظارات طرفین با توجه به دانش وکیل در زمینه قوانین، در قرارداد گنجانده می شود. و تمام جوانب موضوع با دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. این اقدامات باعث پیش‌بینی نیازهای لازم برای یافتن راه‌حل‌های مناسب می‌شود. وجود نواقص کوچک در قرارداد کاری، در بعضی موارد می‌تواند منجر به اختلافات بزرگ بین کارگر و کارفرما گردد. با امکان اصلاح این نواقص از ابتدا، احتمال بروز چنین مسائلی کاهش می‌یابد.

پیگیری پرونده در اداره کار

پیگیری پرونده موکل به منظور اخذ حقوق قانونی او، از جمله وظایف اصلی وکلای اداره کار در این زمینه است. وکیل و مشاور حقوقی اداره کار باید در زمینه حقوق قانونی، به ویژه در امور بیمه، اطلاعات کافی داشته باشد. در صورتی که کارفرما از پرداخت حق بیمه امتناع نماید، وکیل موظف است به موکل خود کمک کرده و در مراحل قانونی مربوطه نقش بگیرد.

تمامی کارفرمایان موظف به بیمه‌کردن کارگران خود و پرداخت به موقع حق بیمه آنها هستند. اگر کارفرما از تعهد به پرداخت حق بیمه منصرف شود، به عنوان یک متخلف قانونی محسوب می‌شود و کارگر حق دارد به صورت قانونی از او شکایت کند.

بنابراین، وکیل با پیگیری پرونده و انجام مراحل قانونی، به نمایندگی از موکل خود، اطمینان حاصل می‌کند که حقوق بیمه تأمین اجتماعی کارگر به درستی پرداخت می‌شود. و کارفرما بر اساس توافقات باید در پایان هر ماه ملزم به پرداخت حق بیمه می‌باشد.

طرح دعوی برای کارگر و کارفرما

در صورتی که کارگر یا کارفرما دارای وکیل باشند، می‌توانند برای طرح شکایت در اداره کار، از کمک او بهره‌مند شوند. وکلای فعال در این زمینه موظف به انجام تمام مراحل طرح شکایت به نمایندگی از موکلان خود می‌باشند و در اقدامات قانونی و اقامه دعوا نقش دارند. بهترین وکیل برای اداره کار باید قادر باشد دادخواستی تهیه کند که مرتبط با موضوع دعوا باشد و آن را در کمترین زمان ممکن به اداره کار ارسال نماید. با توجه به اینکه وکلای با تجربه اصول و قوانین نوشتن دادخواست را می‌دانند و آن‌ها را رعایت می‌کنند، دادخواست آن‌ها به سرعت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پس از تدوین دادخواست، وکیل ملزم به تحویل آن به دبیرخانه واحد کار و امور اجتماعی می‌شود تا زمان رسیدگی به پرونده تعیین گردد. در زمان تعیینی، وکیل باید در شعبه مقرر شده حضور یابد. و در جلسات رسیدگی به موضوع پرونده، اسناد و مدارک لازم را ارائه دهد. تا حقوق موکل خود را حفظ نماید.

پس از بررسی پرونده در جلسات مورد نیاز و ارائه اسناد و مدارک کافی، مراحل قانونی برای پیگیری و بررسی آغاز می‌شود و رأی مقتضی توسط مراجع ذی‌صلاح صادر می‌گردد. در صورتی که رأی دریافتی مورد پذیرش موکل قرار نگیرد، این وکیل می‌تواند اقدامات لازم برای اعتراض نمودن به حکم صادره و در واقع اعتراض به رای اداره کار را نیز انجام دهد. وظیفه وکیل این است که با ارائه اسناد و ادله اثبات دعوا، پیگیر پرونده باشد و در دعاوی که بین کارفرما و کارگر اتفاق می‌افتد، بتواند به بهترین نحو از موکل خود دفاع نماید.

مشاوره اداره کار فولادشهر

در صورتی که نیاز به مشاوره با وکیل کار فولادشهر دارید می توانید. در روزهای هفته ( شنبه تا چهارشنبه ) از ساعت 9 الی 21 با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. و یا با کلیک در قسمت تماس با ما ( دکمه سبز رنگ‌ ) اقدام به اخذ نوبت مشاوره نمایید.

مشاوران ما در همه حال پذیرای شما خواهند بود . و برای حل مشکلات شما در زمینه حقوق کار و دعاوی مربوطه تلاش خواهند کرد.

———————————————————

بیشتر بخوانید :

وکیل اداره کار در اصفهان

قانون کار جمهوری اسلامی ایران

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما