فیس بوک

توییتر

9:00 - 21:00

ساعات کاری ما شنبه - چهارشنبه.

09055782208

برای مشاوره با ما تماس بگیرید

لینکداین

اینستاگرام

جستجو
منو
 

وکیل کار فلاورجان|مشاوره تلفنی رایگان|1402

داود وطنی بهترین وکیل اداره کار > وکیل اداره کار  > وکیل اداره کار استان اصفهان  > وکیل کار فلاورجان|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل کار فلاورجان|مشاوره تلفنی رایگان|1402

وکیل کار فلاورجان و اقدامات وی برای موفقیت در پرونده های اداره کار

داود وطنی – وکیل اداره کار

تلفن تماس : 09133604594

وکیل کار فلاورجان

وکیل کار فلاورجان

وکیل اداره کار فلاورجان

گفته می‌شود که در گذشته عادت بود که مزد کارگران پرداخت شود حتی قبل از آنکه عرق آن‌ها خشک شود. واقعاً، افراد در گذشته از تجربیات خود به میزان بیشتری بهره می‌بردند. در زمان‌های گذشته، زمانی که شخصی به عنوان شاگرد به استاد پیوست تا یک صنعت یا مهارت را یاد بگیرد، پس از اتمام مراحل آموزشی، مدتی در کنار استاد خود کار می‌کرد. هر روز پس از کار، استاد با شاگردش تسویه حساب می‌کرد و شاگرد با احساس خوشحالی به خانه بازمی‌گشت.

اکنون، با تصویب قوانین کارگران و کارمندان، آنان حقوق و مزایایی را از کارفرمای خود دریافت می‌کنند. این روزها با گسترش شبکه‌های اجتماعی و اینترنت، هر فردی با یک جستجوی ساده می‌تواند اطلاعات لازم درباره حقوق و مزایای خود را به دست آورد.

کارگران و کارمندان نیز مستثنی نیستند و دیگر زمانی که افراد نمی‌دانستند چگونه باید حقوق خود را به دست آورند، این مسئله فراموش شده است. امروزه هر دو طرف، یعنی کارگران و کارفرمایان، به دنبال اطلاعات درباره حقوق و وظایف خود هستند.

به طور معمول، افراد با گسترش ابزارهای ارتباطی و آشنایی با اینترنت، آگاهی بیشتری درباره حقوق کاری خود پیدا کرده‌اند و برای جلوگیری از تضییع حقوق خود، به اداره کار مراجعه و شکایت می‌کنند.

دفاع در دعاوی اداره کار شامل پیچیدگی‌های گسترده ای است و هر پرونده به طور متفاوتی باید مورد بررسی قرار گیردو استراتژی دفاعی متفاوتی را می‌طلبد.

در این مقاله، تلاش می‌کنیم تا با برخی از دعاوی و نقش مهم وکیل اداره کار در فلاورجان آشنا شویم. قبل از ادامه این مقاله، می‌خواهیم به شما یادآوری کنیم که فاصله تنها یک تماس تلفنی است، پس با ما در ارتباط باشید.

مشاوره اداره کار فلاورجان

مشاوره اداره کار فلاورجان نقش حیاتی و اساسی در رسیدگی به دعاوی اداره کار دارد. به عنوان مثال، اگر کارگری تصمیم به ارتقاء ادعاهای حقوقی خود در برابر کارفرمای خود داشته باشد، با مشاوره اولیه از سوی وکیل اداره کار در فلاورجان، از جزئیات حقوق و مزایای کاری خود مطلع می‌شود. پس از آن، با راهنمایی وکیل، می‌تواند به بهترین شکل ممکن شکایت خود را تقدیم کند. این مرحله از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا اگر جزئیات مورد انتظار به دقت در شکایت ذکر نشوند، هیئت تفسیر و رسیدگی نمی‌تواند به خارج از این موارد رای صادر کند و کارگر مجبور است کل دعوی خود را دوباره مطرح کند که ممکن است منجر به تاخیر و دراز شدن فرآیند دادرسی گردد.

همچنین، مشاوره اداره کار برای کارفرما نیز می‌تواند در زمینه‌های مختلفی از جمله استخدام، اخراج کارگر، اعلام ترک کار و دفاع در دعاوی کاری و کارفرمایی کمک کند. این مشاوره به کارفرما کمک می‌کند تا بهترین راه حل‌ها را در مواجهه با چالش‌های متعددی که ممکن است به وجود آید، پیدا کند و حقوق و وظایف خود را حفظ کند.

در این سیاق، همه افراد تحت استخدام، از جمله کارگران ساده، کارمندان، مهندسان و حتی دکترها مورد نظر هستند. این شامل هر نوع رابطه اشتغالی بین آن‌ها و کارفرما می‌شود، چه این رابطه اشتغالی به صورت رسمی یا امری فرمایشی باشد.

بیشتر بخوانید : وکیل اداره کار اصفهان

شکایت از کارفرما بابت بیمه در فلاورجان

درست است، ماده 36 قانون تأمین اجتماعی، الزام کارفرما به پرداخت حق بیمه کارکنان در زمان پرداخت دستمزد یا حقوق را واضحاً مشخص می‌کند. بر طبق این ماده، کارفرما موظف است حق بیمه کارگران را به موقع و هم‌زمان با پرداخت دستمزد یا حقوق آن‌ها پرداخت کند.

اگر فرد بیمه شده ادعا کند که حق بیمه به موقع پرداخت نشده است یا ادعاهای کارفرما درباره پرداخت توسط کارگر صحت ندارد، مشاوره و کمک حقوقی از وکیل متخصص در زمینه تأمین اجتماعی می‌تواند به او کمک کند. وکیل با بررسی مدارک و شواهد مربوطه می‌تواند نقض قوانین بیمه را ارزیابی کرده و در صورت نیاز، اقدامات حقوقی لازم را انجام دهد.

همچنین، مهم است که کارفرما با رعایت قوانین بیمه و پرداخت به موقع حق بیمه، مسائل حقوقی و مالی آینده را جلوگیری کند. از این رو، مشاوره حقوقی مناسب با وکیل تخصصی در زمینه تأمین اجتماعی می‌تواند به کارفرما کمک کند تا مسائل مرتبط با بیمه کارگران را به درستی مدیریت کند.

وکیل کارگر فلاورجان

وکلای متخصص در زمینه حقوق کاری در فلاورجان می‌توانند نقش بسیار حیاتی در دفاع از حقوق کارگران ایفا کنند. این وکلا با تخصص خاص در حوزه حقوق کار، کارگران را در اعمال حقوق و مزایایشان یاری نموده و در مقابل مسائلی نظیر حقوق نسبت به حداقل پایه، عیدی، سنوات، اضافه کاری، حق مسکن، حق اولاد، بن خواروبار، بن پوشاک، پاداش خدمت، بیمه موضوع ماده ۱۴۸ قانون کار، بازگشت به کار، مالیات بر حقوق، بن کارگری، ضرر و زیان ناشی از کار، از کار افتادگی، بیمه بیکاری و موارد مشابه نمایندگی کرده و در دادگاه‌ها یا هیئت‌های تشخیص اداره کار حضور داشته باشند.

توانمندی وکلا در اثبات رابطه کارگری و کارفرمایی، مطالعه مستندات و دفاع موثر در جلوی دادگاه‌ها، از جمله وظایف اساسی آن‌هاست. حضور وکلا با تجربه و مهارت در دادگاه‌ها و دیگر مراجع حقوقی، به کارگران اطمینان می‌دهد که حقوق و منافع آن‌ها به نحو مطلوبی حفظ خواهد شد.

با توجه به وجود وکلا با تجربه در فلاورجان، کارگران می‌توانند با اطمینان به دفاع از حقوق خود اقدام کنند و بهترین نتیجه را انتظار داشته باشند.

مراحل شکایت از کارفرما در فلاورجان

مراحل شکایت از کارفرما در **فلاورجان** عبارتند از:

1) **احراز هویت **
– کارگر ملزم است هویت و مدارک شناسایی خود را به منظور احراز هویت در دفاتر خدمات دولت الکترونیک ارائه نماید.

2) **اقدام به طرح شکایت با مشورت وکیل اداره کار در فلاورجان:**
– پس از مشاوره با وکیل متخصص حقوق کاری، کارگر می‌تواند شکایت خود را به صورت رسمی در مراکز مختصه چون اداره کار ثبت و ارائه نماید.

3) **ابلاغ جلسه رسیدگی :**
– مقامات قانونی ممکن است جلسات رسیدگی را تعیین و دعوتنامه‌ها را به طرفین یعنی کارگر و کارفرما یا نمایندگان حقوقی آن‌ها ارسال نمایند.

4) **تشکیل جلسه اولیه هیئت تشخیص با حضور سرپرست هیئت تشخیص و نماینده کارگر و نماینده کارفرما:**
– در این جلسه، اعضای هیئت تشخیص آماده می‌شوند تا مسائل مورد ارزیابی را بررسی کنند و برای مراحل بعدی آماده شوند.

5) **ارجاع امر به بازرسی یا کارشناسی رسمی دادگستری در صورت نیاز:**
– در صورت نیاز، ممکن است هیئت تشخیص یا مراجع قانونی امر را به بازرسی یا کارشناسی رسمی دادگستری ارجاع دهند تا جزئیات مورد اختلاف را مورد بررسی دقیق‌تر قرار دهند.

6) **اظهارنظر بازرس اداره کار یا کارشناس رسمی دادگستری و ثبت آن در سامانه روابط کار:**
– نتایج اظهارنظر و نظرات حاصل از بازرسی یا کارشناسی در سامانه روابط کار ثبت می‌شود.

7) **تصمیم‌گیری و ابلاغ رای توسط هیئت تشخیص اداره کار به طرفین یا نماینده قانونی آنان:**
– هیئت تشخیص پس از مراجعه به نظرات و شواهد، رای خود را تصمیم می‌دهد و آن را به طرفین یا نماینده قانونی آنان ابلاغ می‌کند.

 

بدون نظر

پیام بگذارید

تماس با ما